2020-2021 н.р.
В рамках Всеукраїнської акції "16 днів проти насильства"
ЯК СЕБЕ ВЕСТИ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ.
1. Педагогам було б корисно знати ознаки синдрому дефіциту уваги, адже це ключ до розуміння малечі. Вчителі мають орієнтуватися в особливостях сприймання, уваги, пам’яті гіперактивних дітей, щоб в якомога доступнішій формі організувати розумову діяльність.
2. Дитина з гіперактивністю повинна завжди бути «на виду». Краще, якщо основне місце сидіння в класі буде в центральному ряді, на першій парті або навпроти стола вчительки. Так педагог може максимально стримувати увагу дитини, а для дитини це можливість швидко звернутися за допомогою у разі виникнення труднощів.
3. Завдання, які надаються гіперактивній дитині мають свої особливості. Так, намагайтесь давати завдання які відповідають рівню знань дитини. Оскільки дуже легке чи дуже складне завдання – це привід для швидкого переключення уваги, яку і так тяжко втримати. Наступна особливість – на певний окремий відрізок часу давайте виконувати лише одне завдання, якомога чіткіше проговоривши умову і використовуючи якомога менше слів. І останнє, якщо завдання, яке треба виконати досить велике, допоможіть малечі розбити його на окремі частини і контролюйте виконання кожної.
4. Зведіть до мінімуму відволікаючі фактори навколо місця, де сидить дитина. Тут не повинно бути картин, годинника, дитячих наробок і т. д.
5. Режим дня і план заняття повинні бути якомога більше передбачуваним для дитини. Обов’язково організовуйте фізкультхвилинки, де є можливість порухатися і скинути напругу. Намагайтесь використовувати елементи гри і змагання під час занять.
6. Направляйте енергію гіперактивних дітей в корисне русло. Тобто давайте завдання, де можна проявити активність і після чого можна заслужити похвалу за це. Наприклад, роздати зошити чи картки, вимити дошку, намочити губку, полити квіти і т. д.
7. Створюйте ситуації, в яких гіперактивна дитина може стати експертом. Це дуже гарно вплине на формування самооцінки дитини та на сприймання її в класі. Адже зазвичай, в силу своїх особливостей, такі діти стають «крайніми» у всіляких конфліктних ситуаціях, а тому завжди отримують догани.
8. І останнє, пам’ятайте, такі дисциплінарні міри, як покарання, смикання, окрики, погрози, принижування не покращать поведінку дитини. Швидше за все ви досягнете протилежного результату. Тому намагайтесь ігнорувати негативні моменти і заохочувати позитивні та частіше хвалити гіпердинамічних діток. Корекція їх поведінки зазвичай здійснюється за допомогою медикаментозних і психологічних корекційних програм.
М.О.кл.кер.Торгівля
людьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»
Програма «Особиста
гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» побудована з урахуванням
основних підходів і положень програми «Культура життєвого самовизначення», її
інноваційність полягає в тому, що вона фактично є першою спробою представити
систему виховної роботи саме у сфері профілактики торгівлі людьми шляхом
формування в учнівської молоді внутрішнього ціннісного стрижня та необхідних
життєвих навичок, пропагує
новітні засоби технологічного забезпечення виховного процесу.
У базисі програми лежить
ідея «допомоги для самодопомоги», що розглядає людину як суб’єкт власного життя
і передбачає формування вміння свідомо користуватися правами, бажання керувати
своїм життям, здійснюючи моральний вибір, розвиваючи власні громадянські
якості.
Закладено
чотири базові компоненти розвитку та становлення особистості:
v ставлення до себе
(особистісне самовизначення);
v ставлення до інших (самовизначення у сфері
комунікації);
v ставлення до діяльності
(поведінкове та професійне самовизначення);
v ставлення до
навколишнього світу (суспільне самовизначення).
Вправа «Асоціації»
Вправа «Як відрізнити
людину з почуттям особистої гідності»
Вправа «Ризик»
Вправа «Як я сприймаю
інформацію?»
Творча майстерня «Я маю
власну позицію»
Педрада: З
метою підготовки закладів освіти до нового навчального року Міністерство освіти
і науки України надсилає рекомендації щодо створення безпечного освітнього
середовища та попередження і протидії булінгу (цькуванню) № 1/9-436 від 14 серпня
2020 року «Про створення безпечного освітнього середовища в
закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)».
Ознайомлення
з документами щодо профілактики
насильств,
булінгу (цькування):
сайт школи,
МОН Украйни "Протидія булінгу"
М.О. кл.кер Профілактика булінгу
/Розбудова миру. Профілактика і вирішення конфлікту з використанням медіації:
соціально-педагогічний аспект/
2019-2020 навчальний рік
ЗНО
Медіація у школі: нові шляхи порозуміння
Порівняно з медіацією в інших сферах, шкільна
медіація має особливості, зумовлені розширеним спектром завдань. Так,
окрім власневирішення поточного конфлікту в навчальному закладі надзвичайно
важливою є навчально-виховна функція. У медіації діти навчаються управлятия
конфліктами, приймати рішення і відповідати за власні вчинки, слухати опонента
тощо — тобто усього арсеналу навичок, володіння якими сприятиме формуванню
майбутньої емоційно компетентної нації. Для шкільного середовища важливим є акцент
на відновленні відносин між учасниками конфлікту та створенні дружньої
атмосфери, що сприятиме навчанню. Важливе завдання, що стоїть перед медіацією в
школі, — створення безпечного середовища та профілактика правопорушень.
Тренінг для класних керівників щодо
попередження насильства в сім’ї
та у
дитячому колективі
2018-2019 н.р.
РЕКОМЕНДАЦІЇ
жовтень
Ми пропагуємо здоровий спосіб життя
М.О. класних керівників!
Психолого-педагогічний семінар
з проблеми«Родинно-сімейне виховання. Співробітництво педагогів та батьків»
тема виступу Специфіка та особливості прояву шкільного булінгу. Поради практичного психолога, як організувати виховання дитини вдома
Як запобігти булінгу
Швидка реакція на булінг батьків і вчителів повертає дітям відчуття безпеки та захищеності, демонструє, що насилля є неприйнятним. Щойно ви побачили або дізналися про булінг:
Негайно втручайтесь та зупиняйте насилля — булінг не можна ігнорувати.
Зберігайте спокій та будьте делікатними, не примушуйте дітей публічно говорити на важкі для них теми. Краще вести розмову наодинці або в малих групах. Уникайте слів «жертва» чи «агресор» — це призводить до стигматизації.
Не намагайтеся ставати на чийсь бік або викликати відчуття провини до того, хто потерпає від булінгу. Так ви фіксуєте поведінку жертви. Пояснюйте, які саме дії є насиллям і чому їх необхідно припинити. Не вимагайте публічних вибачень. Це може загострити ситуацію. Допоможіть дітям зрозуміти, що таке булінг і як йому протистояти. Спілкуйтеся з дітьми. Прислухайтеся до них.
протидія булінгу
ПЕДРАДА ІІ
Про стан роботи з профорієнтації старшокласників
(2013-2018 роки)
Професійне самовизначення учня – тривалий процес, що потребує педагогічної підтримки. Компонентами професійної орієнтації в школі є професійна інформація, професійна діагностика, професійна консультація, професійний відбір, професійна адаптація.
серпень
ПЕДРАДА І
Про стан
виконання загальношкільних заходів щодо реалізації Державної цільової соціальної програми
протидії торгівлі людьми на період до 2020 року
Сучасна державна політика України у сфері
протидії торгівлі людьми орієнтована на активізацію профілактичної роботи, а
саме захист прав людини шляхом розвитку її правосвідомості, формування у
підростаючого покоління вмінь об’єктивно оцінювати суспільну небезпеку цього
явища.
Саме тому розроблення для загальноосвітніх
навчальних закладів варіативної програми виховної роботи з питань протидії
торгівлі дітьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» є
відповіддю на нагальні потреби держави щодо запобігання і подолання торгівлі
людьми як деструкції у розвитку суспільства.
2017/2018 н.р.
для вчителів 9 х класів
для молодих спеціалістів адаптація 1-х класів
Корисна інформація для вителів
Виступи в І семестрі на М.О.класних керівників
та молодшої школи
30/08/16 Виступи на МО класних керівників:
Запобігання насильства у родині
Немає коментарів:
Дописати коментар